Monday, August 30, 2010

Game (HoN, DoTA, Torn, FM2010, PES6 and Dsb)

Hero Favourite aku dlm HoN(Heroes of Newerth)

Hero Name
Electrician
Primary Attribute
Strength

Kenapa aku suke ngan hero ni ek?? hurmmm kerana Static Grip dan Energy Absortion... best gile ah time ganking... sng2 je bunuh musuh.. hahahaa.. Ulti dia? hurmm.. Cleansing Shock~ hahaha.. skill ni tuk chasing n melarikan diri je.. lepas bagi, kat hero, jap ade boosting cam tekan NOS.. laju gerak.. tu kalau bg kat allies la.. lau bg kat enemy, effek sebaliknye r.. hahaha... dah cukup ngan HoN..

Hero Favourite aku dlm DoTA(Defense of The Ancient)

Hero Name
King Leoric - The Skeleton King
Primary Attribute
Strength

Ni la antara favourite hero aku skang.. Kenape ek?? it's resemble one of my friend.. hahaha... member aku yang seakan sama tu ialah JoeDeco.. aku panggil dia Joe Korok je... kaki DoTA gak tu... mmg pro.. hahaha... lg kenapa aku suke ngan SK ni coz of new stun(HellFire Blast) dia... dah la 8second je cooldown.. mmg terbaik la lau nk ganking... lgpon Ulti(Reincarnation) dia paling cool.. mati hidup balik.. hahaha.. best kan? lau la aku pon ade kuase camni.. hehehe... cam nak ubah je sejarah idup aku... wahahaha... DoTA ni la hidup aku... Ndk2 GG(Garena) ckp DoTA ni bermaksud Dunia Orang Tanpa/Tiada Awek.. btol ke?? sbb awek pon men DoTA gak.. musykil haku.. hahaha..
p/s:ko pon sama kan Intan?

MMORPG game - TORN

hahaha.... game pon aku taksub gak... game simple je.. text website game je... nk tahu lebih lanjut ni URL dia.. www.torn.com memang wajib aku buka lau aku on lappy.. yang penting kne ada internet...

FM2010(Football Manager 2010)

dah lama xmen game ni.. rindu plakkk.. huhuhu... game ni byk consume mase... nnt la lau aku byk free time aku main balik.. aku manage team Arsenal je.. team kesukaan aku.. tu je la aku leh gitau psl game ni..
P/s: Young Gun Will Concour The world

Last game aku PES6(Pro Evolution Soccer 6)

kenapa 6? hahaha.. sebab version ni la paling stabil bg aku... gameplay simple, still leh update smapi latest transfer player... mmg terbaik r men lawan mmber2... tp, aku xde la pro sgt game ni... bleh je la men.. team aku main pon Arsenal gak... mmg aku dan Arsenal xpat di pisahkan.. hahaha...

CUKUP DLU R TAKAT NI... AKU UPDATE NI SBB ADE ORANG KOMPLEN SBB XDE ENTRY BARU.... HAHAHHA..

5 comments:

Anonymous said...

game jer ko tau ek

Kuey san said...

Assalamu'alaikum wbt,

aku main jugak football manager dulu! hahah. sebelum tuh main FIFA apa menda ntah, tapi main x lama, gave-up sebab aku tak nampak mana bola pegi, so asyik kalah je. kakakaka.

tp aku lebih suka zaman dulu2. sega saturn, nintendo 64, asal balik sekolah mesti sempat jugak main sekejap sementara tunggu sekolah agama. hahaa.

Nik Mohd Amri Bin Nik Azmi said...

EN~ bro ko ni DoTA.. hahahaha...

Ks~ wsalam wbt...
aku dah try macam2 game manager bola ni.. dr championship manager 4 lg aku men... pastu jmpa fm2005, championship manager 5, premier manager, fifa manager.. sume aku follow.. football manager la yang terbaik skali bg aku.. sume version aku ada.. sejak fm2005 till 2010.. xsabar tggu fm2011.. heheehe.. ble la nk ade mase ni...

LoveShak said...

BETUL.... Dunia Orang Tanpa Awek...aku kan xde awek, so aku main la DOTA! BOOOOOOOOOOOOOOOOO....aku xde awek, aku ada pakwe je...BOOOOOOOOOO

Nik Mohd Amri Bin Nik Azmi said...

ko dah mmg awek.. ngoi tol...